RAP Media

 

Full-service. RAP Media is gegroeid van pionier in 2004 tot full-service ‘Digital out of home’ specialist in Nederland. Voor meer dan 500 klanten van kleine ondernemers en franchisenemers van landelijke partijen tot beursgenoteerde bedrijven als TomTom en landelijke fabrikanten als Unilever verzorgt zij digitale content op maat.

Marktleider in ‘digital out home (DOOH)’. Met een eigen netwerk van ruim 450 tankstations van Esso, Shell, Total, Texaco, BP en Q8 door heel Nederland is RAP Media tevens marktleider in het Petrol kanaal en biedt ze voor regionale en landelijke (automotive) partijen  de  mogelijkheid om met de consument te communiceren via strategisch geplaatste screens. Daarnaast verzorgt zij voor de tankstations de content op maat via een eigen ontwikkelde database in samenwerking met fabrikanten als Unilever. Met een druk op de knop kan de beheerder van het tankstation zijn eigen programma afstemmen en activeren.

YOS (Yourownscreen). De techniek en know-how om dit Petrol-netwerk aan te sturen stelt ze beschikbaar aan haar relaties om een eigen narrowcasting-kanaal (YOS) te kunnen beheren. Op deze manier kunnen dealers en franchisenemers van landelijke partijen maar ook ondernemers laagdrempelig gebruik maken van deze professionele service.

Content. De contentstudio van RAP Media staat klaar om eventueel de content op maat op te maken zodat de gebruiker niet zelf de content hoeft op te maken. Via een gebruiksvriendelijk CMS die RAP Media ter beschikking stelt kan de gewenste content worden geactiveerd en gewijzigd.

Laagdrempelig en flexibel. RAP maakt gebruik van professionele hardware (Samsung Professional Digital Signage). Aangezien RAP een fullservice partij en niet afhankelijk is van narrowcastingleveranciers, hoeft ze niet op de hardware  en software te verdienen. De techniek is namelijk een middel. Het gaat uiteindelijk om de juiste content en flexibiliteit ervan en dat is vaak de kostenpost en tijdrovend  voor de gebruiker waardoor huidige systemen vaak niet goed worden benut en gebruikt.

Up to date. Via RAP Media is de content altijd up to date en kan met een druk op de knop de eigen content worden geactiveerd door het hoofdkantoor of de dealer. Door exclusieve samenwerkingen met o.a. Nu.nl, Tockheim, Bigbrother en TomTom wordt continue gewerkt aan de laatste techniek en toepassingen en wordt ingespeeld op de behoefte van de gebruiker.