RAP Media

Full-service. RAP Media is in de afgelopen 5 jaar uitgegroeid van regionaal adverteerders platform  tot full-service ‘Digital out of home’ specialist in Nederland. Voor meer dan 500 klanten van kleine ondernemers en franchisenemers van landelijke partijen tot beursgenoteerde bedrijven als TomTom en landelijke fabrikanten als Unilever verzorgt zij digitale content op maat.

Oprichting en visie – RAP Media is opgericht door Elmer en Hessel de Vries in 2005.  Met een eigen team van specialisten wordt alles ‘in house’ ontwikkeld zodat flexibel kan worden ingespeeld op behoeften in de markt. Door vanaf het begin de lokale en landelijke markt te bedienen heeft ze als enige zelfstandige partij de narrowcastingcrisis overleeft. De ambitie voor de komende jaren is RAP Media verder te laten groeien door productontwikkeling en het exploiteren en begeleiden van andere (landelijke) netwerken. Lees meer hierover bij YourOwnScreen.

Grootste homogene DOOH netwerk – Met een eigen netwerk van ruim 450 tankstations van Esso, Shell, Total, Texaco, BP en Q8 door heel Nederland is RAP Media tevens digital out of home (DOOH) marktleider in het Petrol kanaal.

Tango – Additioneel kunnen ook de 120 tankstations van Tango ingeschakeld worden waarmee het brutobereik oploopt tot ruim 10 miljoen automobilisten per maand.